<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<rss version="2.0">
 <channel>
  <title>Christoffer Stig Christensens blog (kommentarer)</title>
  <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/</link>
  <description>De seneste 20 kommentarer</description>
  <language>da</language>
  <category>blog</category>
  <item>
   <title>Kør dog for pokker!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2663647</link>
   <description><![CDATA[<p>kig forbi<br />
<br />
http://debat.tv2.dk/sporten/cykling/message.jsp?thread=151212&message=929637</p>]]></description>
   <pubDate>Wed, 29 Jun 2011 22:19:23 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (1-_-til)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2663647</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Kør dog for pokker!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2447249</link>
   <description><![CDATA[<p>Fandt lige denne her.<br />
<br />
Contador: Jeg gav ordren.<br />
<br />
Det var ikke Fabian Cancellara som gav ordren om, at der ikke skulle køres cykelløb de sidste 20 kilometer på dagens etape i Tour de France, det var nemlig Alberto Contador. &#8221;Det var en vanvittig etape og da jeg hørte, at Andy Schleck var bagved, gav jeg med det samme ordren om, at vi skulle vente. Det var det netop det, jeg ville ønske de havde gjort, hvis det var mig som havde været uheldig,&#8221; forklarede Alberto Contador efter etapen, som sammen med Alexandre Vinokourov også måtte en tur i asfalten. <br />
<br />
&#8221;Det var umuligt ikke at styrte. Jeg faldt vel med 60 kilometer i timen og nåede lige at tænke, hvad sker der her, da jeg så, at der lå ryttere over alt,&#8221; tilføjede den forsvarende Tour de France mester. Contador har slået hoften, knæet og albuen, men forventer at han kan køre morgendagens hårde etape uden problemer.</p>]]></description>
   <pubDate>Wed, 07 Jul 2010 12:15:47 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (has78)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2447249</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Kør dog for pokker!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446736</link>
   <description><![CDATA[<p>Iøvrigt glemmer dem der er mere end 25 nok ikke da Riis i 95 var rasende over at man neutraliserede en etape efter at en rytter var død efter styrt. Det kostede ham hans mulighed for at erobre mere tid.<br />
<br />
Men når neutralitet kan gavne Riis, så er det en anden sag for ham.<br />
<br />
Men egentlig er det ikke Riis man kan laste - men de andre hold - de skulle have sagt &quot;Forget it&quot; og kørt til.</p>]]></description>
   <pubDate>Tue, 06 Jul 2010 18:18:45 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (sreddy)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446736</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Kør dog for pokker!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446726</link>
   <description><![CDATA[<p>En klat olie eller et par skarpe flintesten, eller noget 3. er imo slet ikke noget der retfærdiggører neutralitet.</p>]]></description>
   <pubDate>Tue, 06 Jul 2010 17:55:24 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (sreddy)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446726</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Kør dog for pokker!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446652</link>
   <description><![CDATA[<p>Sreddy: Blogskribenten lukker jo sur galle ud omkring, at han mener det ville være ok i tilfælde, hvor det kan tilskrives fænomener, der ikke kan tilskrives cykelløbet. <br />
Som jeg skriver, er det blevet bekræftet, at der lå olie på vejen efter en forulykket motorcykel, hvilket i mine øjne netop må siges ikke at være en &quot;naturlig&quot; del af cykelløbet.</p>]]></description>
   <pubDate>Tue, 06 Jul 2010 15:39:23 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (fatsy_frogsy)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446652</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Kør dog for pokker!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446646</link>
   <description><![CDATA[<p>Men nu røg jo netop Armstrong og Cantador også i asfalten? Følte du ikke med? Grunden til Contador/Armstrong gruppen havde med at komme op til Cancellara/Sastre/ Hushovd/ Evans gruppe var, at de ventede! De var jo over 2 minutter efter den gruppe! Godt nok var de 30-40 sekunder foran Schleck brødrene, men stadig efter cancellara/sastre/Evans gruppen og forslået efter styrtet. De havde også tabt tid, hvis der var blevet kørt cykelløb.</p>]]></description>
   <pubDate>Tue, 06 Jul 2010 15:34:32 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (gabrielray)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446646</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Kør dog for pokker!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446637</link>
   <description><![CDATA[<p>Helt enig med blogskribenten<br />
<br />
Det var en skandale at man neutraliserede løbet, som Jørgen Leth også sagde det. Hvis det var Armstrong og Contador der røg i asfaltet nægter jeg at tro at de samme mennesker der bræger løs i forsvar for denne tåbelige handling mandag ville fastholde at man skal neutraliserer et cykelløb pga noget så naturligt som styrt.</p>]]></description>
   <pubDate>Tue, 06 Jul 2010 15:27:10 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (sreddy)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446637</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Kør dog for pokker!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446625</link>
   <description><![CDATA[<p>Jeg forstår ikke al den hykleri og hysteri der er efter gårsdagens etape. Vi ser en Jørgen Leth der har travlt med at fortælle os alle hvor rasende han var i går, fordi han følte Cancellara &quot;bremsede&quot; feltet. Andre klogehoveder og de såkaldte &quot;eksperter&quot; har også været ude at beklage sig. Men alle dem, ISÆR dem der er tidligere eller nuværende cykelrytter burde vide skulle man tro, at det er en hold sport! Team Saxo banks erklærede mål har hele året rundt været at vinde løbet samlet. Det er vigtigere for dem at en af deres ryttere, navnlig enten Fränk eller Andy Schleck har den gule trøje på, når de rammer Paris. Det er ikke så vigtigt for holdet at Cancellara har trøjen nogle dage. Selvfølgelig skal Cancellara vente, alt andet ville være dumt! Havde han kørt, så havde brødrene Schleck tabt kostbar minutter! Minutter der allerede kunne hav sat dem ude af kampen, før touren for alvor var kommet i gang for deres vedkommende! At han har held og dygtigheden til at overbevise de andre om, at det er en god ide at vente, det har jeg kun respekt for. Hvorfor skal man i cykelsport eller i en anden holdsport være så egoistisk, at man KUN skal tænke på sig selv? Man skulle tro at TV2 og dets &quot;eksperter&quot; var lidt mere saglige i deres analyser, TV2 har trods alt i snart 20 år dækket touren, men næ nej! Husk nu på at Armstrong/Contador gruppen var også over 2 miutter efter Cancellara/Sastre/Evans gruppen, til gengæld var de kun 30-40 sekunder foran Schleck gruppen! Gårsdagens etape var speciel af den grund, at over halvdelen af feltet væltede, Armstrong og de fleste har været inde på, at over 100 ryttere væltede i går. I sådan en situation kører man altså ikke, der er også noget der hedder fair play, selvom man i DK ikke kender til det! Var der nogen der ville køre, så kunne de jo bare have kørt og taget konsekvenser bagefter, men mon ikke de inderst inde godt vidste at det var ikke det rigtige at gøre? Det tror jeg de gjorde!<br />
<br />
Og TV2 og ISÆR Miriam kjer, det er altså lidt pinligt at i laver så basale fejl som at kalde Schleck brødrene for Schweizere! Man skulle tro i havde tjek på jeres fakta, altså de basale ting, men næ nej, igen viser TV2 dets inkompetence! Jeg har tidligere rost TV2 for at være lidt bedre til at analysere løbene og kommentere løbene, men nu er TV2 ved at synke ned på Eurosport niveau og det er skræmmende! STRAM NU OP venner, det er pinligt i laver så mange basale fejl og komme med så uduelige kommentarer og analyser! Den eneste rigtig ekspert, og ham kan man godt kalde en ekspert, det er Henril Jul. Jeg har stor respekt for manden, og han skal have ros for at han ikke lader sine følelser spille ind i sine analyser, han analyser som en ægte ekspert skal gøre, nemlig koldt og kynisk og han forholder sig til de kolde facts! De andre lader sig styre af sine følelser, og det er ikke godt nok!</p>]]></description>
   <pubDate>Tue, 06 Jul 2010 14:57:52 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (gabrielray)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446625</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Kør dog for pokker!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446617</link>
   <description><![CDATA[<p>Sæt dig da venligst ind i tingene før du lukker sådan en gang sur galle ud!<br />
<br />
Du skriver selv: &quot;Hvis en tosset tilskuer trækker en rytter i asfalten, en hund løber på tværs eller noget i den dur, så er det okay, at slække på tempoet feltet til de faldne igen har fået rejst sig. Den slags er ikke en naturlig del af løbet og konkurrencen.&quot;<br />
<br />
Det er blevet bekræftet, at der lå olie på det glatte stykke vej, hvor såvel ryttere, motorcykler og biler skøjtede rundt: http://tdf.sbs.com.au/tdf2010/news/article/21987/Spilled_oil_blamed_for_carnage<br />
<br />
Olie på vejen hører i min verden til ovenstående kategori, som du selv mener ikke er en naturlig del af løbet - ergo, det var helt ok, at feltet stoppede op og ventede på de faldne krigere.</p>]]></description>
   <pubDate>Tue, 06 Jul 2010 14:30:49 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (fatsy_frogsy)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry375825.html#comment2446617</guid>
  </item>
  <item>
   <title>www: Hele vejen til Paris</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry374958.html#comment2444824</link>
   <description><![CDATA[<p>Hej Christoffer<br />
<br />
Fint Tour-site igen i år. Jeg har dog ét spørgsmål: Hvorfor linker i ikke til Tour De france debatten i år fra tour.tv2.dk????<br />
<br />
Der plejer hvert år at være heftig aktivitet under Tour De France - bare ikke i år, for folk kan ikke finde det. På trods af det, er der stadig noget aktivitet. Men kan I ikke linke til den fra Tour-siden???<br />
<br />
http://debat.tv2.dk/sporten/cykling/?menu</p>]]></description>
   <pubDate>Sat, 03 Jul 2010 11:14:19 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (adilsvej)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry374958.html#comment2444824</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Shut the Froch up</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry368201.html#comment2386452</link>
   <description><![CDATA[<p>Citat: &quot;spyede simpelthen for meget galle&quot;<br />
<br />
Det hedder ikke &quot;galle&quot; men &quot;galde&quot;.</p>]]></description>
   <pubDate>Wed, 28 Apr 2010 23:53:19 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (tvtoo)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry368201.html#comment2386452</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Shut the Froch up</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry368201.html#comment2385070</link>
   <description><![CDATA[<p>Lad mig først sige at jeg er helt enig i at det var en klar sejr til Kessler. Kunne slet ikke forstå at den ene dommer kunne gøre det så tæt. Men jeg er så heller ikke den store bokseekspert:-)<br />
<br />
Men kan da godt forstå hvorfor Froch siger det med at han ville have vundet på hjemmebane. Så vidt jeg lige ved, så har alle de boksere der har bokset på hjemmebane i supersix vundet deres kamp. Så han kunne måske have fat i noget der... Og selvfølgelig kommer han ,ed undskyldninger. Det gør alle professionelle sportsudøvere hvis de får et for dem uventet nederlag...<br />
<br />
til #1. <br />
Synes det er mærkeligt at sammenligne det med Kessler efter hans første kamp. Bryder mig ikke om at de går ud og tuder sådan, men vil dog alligevel sige Kessler havde noget mere at have det i. Boksede på udebane, med 4 hjemmebanedommere (hvoraf 2 af dem ikke kunne blive mere hjemmebanedommer end det de var - ville svare til at vi i weekenden havde ansat 2 fra jylland og 2 fra sjælland som dommere).</p>]]></description>
   <pubDate>Tue, 27 Apr 2010 19:08:04 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (m.larsen1984)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry368201.html#comment2385070</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Shut the Froch up</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry368201.html#comment2382995</link>
   <description><![CDATA[<p>Er det ikke almindeligt blandt boksere efter nederlag - mindes også at Kessler har hældt vand ud af ørerne når han har tabt - så skal man ikke blot hoppe op og falde ned på det... 'smiler'</p>]]></description>
   <pubDate>Sun, 25 Apr 2010 15:24:32 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (nkristensen)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry368201.html#comment2382995</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Eriksen skal da med!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2379802</link>
   <description><![CDATA[<p>Selfølgelig skal han da med! Han er det største talent jeg har set siden Michael Laudrup. Hvis han kan undgå skader, så har han gode muligheder for at blive en verdensstjerne. Ajax er en god klub at udvikle sig i, men der er ingen tvivl om at han kommer til en endnu større klub.<br />
Super overblik, super teknik af en en så ung spiller. Glæder mig til at se mere til ham i fremtiden.</p>]]></description>
   <pubDate>Thu, 22 Apr 2010 17:41:01 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (btk75)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2379802</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Eriksen skal da med!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2379480</link>
   <description><![CDATA[<p>Jeg er af den ovebevisning af de BEDSTE spillere skal med til den største turnering. Jeg kan overhovedet ikke forstå de der mener at Christian Eriksen ikke skal med til VM. Han er ung ja og han mangler erfaring (ergo også slutundefaring) ja, men gør spillere som Nymann, Abselonsen, Rieks og Lekic ikke også det? Peter Brunn Larsen mener at han ikke kan gå ind og gøre en forskel, men kan fx. Abselonsen det med det forår han har haft, eller nogen af de andre SAS-liga spillere for den sags skyld?<br />
Jeg mener at hvis du giver en ung spiller med Eriksens format tillid, så udvikler han sig om end endnu mere. Han får rigelig spilletid i en klub af internationale standarter, og som over de sidste 20 år har været en af de førende indenfor talentudvikling? Martin Jol siger at han ikke har set et talent som ham de sidste 10 år folkens! <br />
Vi snakker hele tiden om denne her stamme på landsholdet er vigtig, og det er den da også. Eriksen er efter min mening hellere ikke aktuel for en startopstilling, men alene hans offensive kvaliteter (som det danske landshold forresten ikke vader i) bør gøre ham til et sikkert valg.<br />
Den trup jeg ville udtage:<br />
1. Thomas Sørensen (Stabil god målmand med slutrundeerfaring)<br />
<br />
2. Stephan Andersen (fordi han er det meste oplagte valg som 2. Målmand)<br />
<br />
3. William Kvist (Seriøs og hårdtarbejdende spiller, som kun udvikler sig hele tiden, og kan spille flere pos.)<br />
<br />
4. Lars Jacobsen (Han har erfaring, hurtighed, forholdsvis god med bolden og aggressiv 1 mod 1)<br />
<br />
5. Simon Kjær (Et af største forsvarstalenter i verden)<br />
<br />
6. Daniel Agger (I sin bedste alder, og når han er fit er han en international god forsvarspiller)<br />
<br />
7. Per Krøldrup ( Har fået meget spilletid i en forholdsvis stor Italiensk klub)<br />
<br />
8. Simon Poulsen ( Hurtig, fremadrettet og sulten efter at vise sit værd på landsholdet, og efter min mening den klart bedste højreback vi har)<br />
<br />
9. Christian Poulsen ( Landsholdets general efter min mening)<br />
<br />
10. Jacob Poulsen ( Kondition som ingen anden, kan sparke og er uimporneret)<br />
<br />
11. Daniel Jensen ( Pasningssikker og har den fornødne erfaring)<br />
<br />
12. Christian Eriksen (Det største talent siden Michael Laudrup og besidder kvaliteter som INGEN anden dansker besidder)<br />
<br />
13. Dennis Rommedahl (Jeg er ikke fan af ham, men han har hurtigheden til at gøre en forskel)<br />
<br />
14. Jon Dahl (Han er anføreren)<br />
<br />
15. Niklas Bendtner (International angriber der skal scorer vores mål)<br />
<br />
16. Jesper Grønkjær ( Har erfaring og er ligeglad med hvem han står overfor)<br />
<br />
17. Mads Junker (20 mål i en stærk æresdivision siger vist alt)<br />
<br />
18. Thomas Kahlenberg (en kliche synes jeg, men når han er tændt har han kvaliteterne til at gøre en forskel)<br />
<br />
19. Michael Jacobsen (Vi skal have et alternativ til Simon Poulsen)<br />
<br />
20. Jonas Borring (Min Joker. Han er i forrygende form, har hurtighed og virker mere sulten end nogensinde)</p>]]></description>
   <pubDate>Thu, 22 Apr 2010 12:33:28 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (c.baekgaard)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2379480</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Eriksen skal da med!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2374057</link>
   <description><![CDATA[<p>22<br />
<br />
Indrømmet, du har en pointe der. Men det handler jo også om hvem der kan spille sammen som hold. Det er jo med al respekt ikke alle der spiller lige godt sammen vel? Og derudover så er niveauet i den liga generelt set for lavt. <br />
<br />
Der er få gode hold, og så er resten ganske enkelt for ringe, så jeg vil dog påstå at den del af de mål er lavet på en relativt billig baggrund med begrænset modstand.<br />
<br />
Men ja, jeg giver dig ret så langt, at han er en langt bedre joker at have med, end hvem som helst der får et turistvisum. Mange af dem er jo nævnt før, ikke mindst Hr. Eriksen</p>]]></description>
   <pubDate>Sat, 17 Apr 2010 11:43:50 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (sd2100cph)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2374057</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Eriksen skal da med!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2373824</link>
   <description><![CDATA[<p>- Anfører for førerholdet i Holland, FC Twente<br />
<br />
- Scoret 87 mål gennem årene i Æresdivisionen<br />
<br />
- lavet mål og assist på landsholdet<br />
<br />
KENNETH PEREZ TILBAGE PÅ LANDSHOLDET!!!<br />
<br />
Han kan bl.a. skyde ude fra<br />
<br />
Langt bedre at have en Perez med som joker, end Eriksen med som 'turist'</p>]]></description>
   <pubDate>Sat, 17 Apr 2010 02:15:46 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (dawhisky87)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2373824</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Eriksen skal da med!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2373462</link>
   <description><![CDATA[<p>Nu er det jeg ikke forstår noget mere. Vil det sige at fordi en spiller bliver kåret til året spiller i Utrecht, så er man automatisk god nok til at komme med til VM eller hvad?<br />
<br />
Er det virkelig godt nok at være et top navn i en sekundær hollandsk klub?? Ja ok, måske Silberbauer er mere rutineret end Eriksen, og vel er Danmark ikke ligefrem oversvømmet med boldgenier. Men det ville ikke skade at gå lidt mere i dybden med at finde spillere og vurdere deres kvaliteter, elelr for nogens vedkommende, måske mangel på samme. Vi kan vel ikke helt komme udenom at der kommer til at blive udstedt en enkelt badebillet eller to. Men vi kan vel lige så godt håbe på at det bliver så få som muligt?</p>]]></description>
   <pubDate>Fri, 16 Apr 2010 19:11:50 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (sd2100cph)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2373462</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Eriksen skal da med!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2373071</link>
   <description><![CDATA[<p>Come on, Ifcaj18 - spillere kan vel sagtens diskuteres seriøst, uden at man har set dem i aktion over 90 lange min. Silberbauer blev fx i sidste sæson kåret til årets spiller i Utrecht, hvilket vel alene bør være nok til at få chancen på landsholdet. Endvidere kan man læse sig frem til, hvordan der performes via spillerkarakterer og udtalelser, så på den baggrund har man en rimelig baggrund for at kunne udtale sig. Naturligvis er det ikke ensbetydende med, at denne type indsigt skaber en dybere taktisk og teknisk viden om spillerens formåen, men til dette formål, synes jeg det rækker.</p>]]></description>
   <pubDate>Fri, 16 Apr 2010 12:29:52 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (yeppes)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2373071</guid>
  </item>
  <item>
   <title>Eriksen skal da med!</title>
   <link>http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2373062</link>
   <description><![CDATA[<p>&quot;Dog kan man ud fra simple highlights fra youtube, danne sig et rimeligt kvantitativt, men måske lidt overfladisk, overblik over spillerne og deres umiddelbare betydning.&quot;<br />
<br />
Du tror simpelthen på ovenstående?<br />
<br />
Så er det godt nok svært at diskutere seriøst. Jeg indrømmer fx, at jeg ikke har set Silberbauer spillle klubfodbold siden FCK tiden, hvorfor jeg naturligvis ikke kan udtale mig om ham.</p>]]></description>
   <pubDate>Fri, 16 Apr 2010 12:08:53 +0200</pubDate>
   <author>bounce@tv2.dk (lfcaj18)</author>
   <guid isPermaLink="true">http://blog.tv2.dk/christoffer.stig.tv2/entry366900.html#comment2373062</guid>
  </item>
  <lastBuildDate>Wed, 29 Jun 2011 22:19:23 +0200</lastBuildDate>
 </channel>
</rss>

